Mijn werknemer volgende de opleiding receptioniste
2 min gelezenZe moet blijven
Afgelopen half jaar heeft een werknemer van mij de opleiding receptioniste gevolgd. Voorheen werkte ze bij mij als gewone werknemer in het callcenter, maar ik had het idee dat ze op zoek was naar iets uitdagenders. Toen ik met haar in gesprek kwam, bleek ik gelijk te hebben. Ze was zelfs al op zoek naar een nieuwe werkgever. Ze was een van mijn beste telefonistes, dus ik wilde echt niet dat ze ons ging verlaten. Na veel overleggen zijn we uiteindelijk tot de conclusie gekomen dat ze een nieuwe functie moest gaan bekleden.
Het geld meer dan waard
Voor deze nieuwe functie moest zijn een opleiding tot receptioniste volgen. Voorheen hadden wij die niet, maar ik merkte dat het af toe toch wel heel handig zou zijn. Ons bedrijf groeit enorm en ik houd het niet meer bij om altijd zelf de telefoon op te nemen of klanten te ontvangen. Ik ging op zoek naar een aanbieder hiervan en kwam al snel uit bij Fabius. Daar heb ik via de website een gratis brochure aangevraagd met een boel informatie erin. Hierna was ik helemaal zeker ervan en heb ik haar ingeschreven. Het fijne is dat ze veel locaties hebben en er dus ook eentje hier in de buurt zat. Ik heb het volledig voor haar betaald, dus dat het niet duur was, was mooi meegenomen. Ik zou deze stap aan elke werkgever en werknemer aanraden! Je zult geen spijt krijgen, de opleiding sluit namelijk perfect aan op de nieuwe functie.